Site Overlay

Agencja WoMM (wyspecjalizowana), czy agencja marketingowa (ogólna). Kogo wybrać do współpracy?

Marketing to jedno z najważniejszych zagadnień, które należy poznać, jeżeli planuje się prowadzenie działalności gospodarczej lokalnie lub globalnie. Obecnie można nawiązać współpracę z jedną z agencji, która zajmie się stroną marketingową danej firmy.

Agencja marketingowa ogólna

Główną misją ogólnej agencji jest zbudowanie wizerunku danej firmy począwszy od odpowiednich projektów graficznych poprzez zajmowanie się również social mediami. Do takiej działalności zalicza się również obecnie content marketing, multimedia, public relations, itd.

Zgłaszając się do takiej firmy nie musimy mieć w swojej głowie nic. Nie potrzeba nam nawet gotowego projektu, ponieważ on powstanie w efekcie współpracy z taką agencją. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Wiele osób ma dobry pomysł na prowadzenie firmy ale nie wiedzą jak opracować koncepcję graficzną.

W ogólnej agencji marketingowej znaleźć można specjalistów od wykonywania różnych prac. Graficy zajmą się wymyślaniem loga dla danej firmy, projektują ulotki, plakaty, wykonają zdjęcia, itd. Z kolei webmasterzy zajmą się wszystkim co jest związane z firmą od strony internetowej. Kolejną grupą są Ci specjaliści, którzy będą myśleli nad tym jak powinna być przeprowadzona skuteczna strategia reklamowa danej firmy.

Od pewnego czasu obserwuje się również trend zatrudnia przez takie agencje specjalistów od działań SEO/SEM. Nie można zapominać o tym, że każda firma powinna mieć stronę firmową zoptymalizowaną. Dzięki temu więcej użytkowników w sieci natrafi na jej obecność. Dodatkowo zadbają oni również o social media, takie jak fan page na Facebook lub konto na Instagramie.

Jeżeli samodzielnie nie chcemy myśleć o tym jak powinna wyglądać strona marketingowa naszej firmy, to konieczne powinniśmy zatrudnić do tego ludzi zajmujących się tym na co dzień. Dzięki temu nasza uwaga skupi się na innych działaniach, jak chociażby wymyślanie nowej grupy produktowej.

Agencja WoMM

Czym jest WoMM? Word of Mouth Marketing, czyli marketing szeptany to narzędzie znane już od dobrych kilku lat wśród agencji marketingowych. Agencja WoMM zajmuje się marketingiem szeptanym, który jest bardzo ważnym elementem przy prowadzeniu działalności.

Prowadzenie skutecznego i wiarygodnego marketingu szeptanego nie jest łatwe. Dodawanie komentarzy wyglądających na naturalne (nie naciągane) wymaga poświęcenia odpowiednio dużo czasu. Dzięki temu klienci będą w stanie uwierzyć, że dany produkt faktycznie testowaliśmy – chociaż nigdy wcześniej nie mieliśmy go w rękach.

Profesjonalna i kompleksowa agencja WoMM doskonale wie jak działać, aby nie zaszkodzić wizerunkowi firmy w Internecie (co również bardzo często się zdarza, jeżeli chodzi o źle prowadzony marketing szeptany).

Co dokładnie oferuje ten rodzaj agencji marketingowych? Przede wszystkim dodawanie komentarzy na forach dyskusyjnych, dodawanie opinii w Google, dodawanie komentarzy pod różnymi wpisami w social mediach, jak również odwiedzanie i komentowanie blogów.

Prawda jest taka, że każdy produkt można sprzedać w sieci – tylko trzeba w odpowiedni sposób zadbać o poinformowanie potencjalnej grupy odbiorców odnośnie jego istnienia. To od specjalistów z agencji marketingowej zależy jak będą to realizować.

Która z tych agencji jest lepsza? To wszystko zależy od tego jakie wymagania ma nasza firma. Prawda jest taka, że powinno się wybierać ludzi z obu agencji. Należy zadbać o szatę graficzną, dobrze prowadzone social media. web developing, public relations, multimedia, itd. Przy czym agencja ogólna zajmująca się wieloma rzeczami naraz może zaniedbać pewne aspekty, dlatego jeżeli istnieje tylko taka możliwość należy nawiązać współpracę z agencją WoMM, która skupia się typowo na marketingu szeptanym. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że WoMM jest prowadzony kompleksowo – co spowoduje osiągnięcie zamierzonego efektu.

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 5]

1 thought on “Agencja WoMM (wyspecjalizowana), czy agencja marketingowa (ogólna). Kogo wybrać do współpracy?

  1. Szczerze? To zależy co chcemy osiągnąć i jakie mamy budżety do dyspozycji. Jeśli mówimy o poważnych klientach i dużych budżetach (kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie), to lepiej pójść do agencji, która jest wyspecjalizowana w kompleksowej obsłudze.
    Jeśli dysponujemy nieco mniejszym budżetem, to lepiej udać się do agencji marketingu szeptanego – pozwoli ona nam zrealizować bardzo wiele założeń, które sobie stawiamy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *